Okei, tää päivä on kai mennyt ihan ok, vaikka varmaan 600kcal oonki syönyt??
Aamulla ei mitään, meinasin myöhästyä taksistakin. 5 min aikaa pukea ja laittaa hiukset, ja juosta 100 m. Meinasin purskahtaa itkuraivopotkuihin kun huomasin olevani piiiiiikkaisen myöhässä.
Koulussa salaattia, vähän kastiketta (WHAT!?) päällä. Siitä sata kaloria.
Koulun jälkeen varmaan joku ahmimis juttu?
Munakas, 50 kcal
Lihakeitosta lihoja, porkkanoita ja selleriä 200 kcal?
Tomaatti, paprika, porkkanaa... En laske näistä kaloreita.
Jogurttia, 100kcal.
Tähän mennessä olen juonut vasta litran. Raah.
Luojan kiitos uin noin tunnin. Huomenna tanssia med pojkar <3 Mä tosiaan tykkään siit yhdestä vaikka ei se tunnu olevan edes kiinnostunut. Toisaalta toi yks ei voi olla tuijottamatta mua, ärsyttää - oikeasti.
Joten, totaalisyömiset on varmaan jotain... SANON ETTÄ 600 vaikka listasta saankin vasta 450. Jotain varmasti unohdin - mandariineista ehkäpä?
Meinasin sortua leipään mutta menin vessaan ja vedin sen sieltä alas - HAH.
Paino on edelleen n. 50kiloa. Vittu. HALUAN sen alas !
Hetiheti heti. Mietin muuten että minusta voisi tulla oikeasti vegetaristi, ja se että olen jo valmiiksi varmaan säästöliekillä niin mitäpä menetän jos nyt en syö sitten ollenkaan - siis kunnolla. Vain hedelmiä tai kasviksia, siitähän kroppa pitää... :P
Ainoa mitä voin menettää on paino. Ja senhän minä teenkin. Jouluun on vielä 2 viikkoa, siihen mennessä pitää olla laihtunut vähintään 2 kiloa.
Ja sen jälkeen - whooa en edes tiedä, ainakin 8 kiloa. :P
Nyt menen tekemään äkkiä vatsat ja muut, heippa !

XXx stay strong !