Ajattelin treenata itteni taas vaihteeksi kuoliaaksi. No ainakin melkein.
Eilen illalla ahdisti nii paljon kun menin nukkumaan, 00.00. Sängyssä mietin että pitäisikö ruveta taas tekemään vatsoja ja muita. Jep. 100 vatsaa ja sitten jotain muuta, en muista enää kun olin puoliksi unessa kun tein ne.
Tänään olen tehnyt jo 100 vatsaa. Kohta ajattelin lähteä tunnin lenkille ja sitten pari tuntia ''lihas'' treeniä, CR:rää jotain puolituntia niistä ainakin.

Luut ovat piilossa läskien alla ;< Pitää vain hokea: "What would MK do?" tai sitten että tahdonko painon oikeasti alkavan nelosella.
Ainiin.. puhuin eilen ihastukseni kanssa - ei hyvin mene. Ei taida oikein pitää minusta, luonteeni periytyy äidiltäni ja voin sanoa suoraan että olen aivan kamala - ärsyttävä.
Pitää yrittää siitä pois.

Lisäksi tyyliä pitäisi hioa kuten aina.. Olen vain niin jämähtänyt samaan tyyliin.
MK:lta ja Asleyn tyylistä saa ihania vinkkejä, ei vain paparazzien ottamista vaan ihan niistä photoshooteistakin.
Olen saanut pois vararenkaan vyötäröltäni. Okei, vielä makkarat ja sitten kylkiluut ja solisluut esiin, unohtamatta tietysti lonkkaa.


B: -
D: mandariini, 25 kcal -> 60 min (kävely)lenkki.
S: mandariini, 25 kcal
L: tomaatti, 2 mandariinia, sipulia, paprikaa, porkkanaa ja selleriä.
Illalla: tomaatti ja mandariini.

Jotenkin tuntuu että olen mässytellyt koko päivän ja koska vatsa ei mourua tyhjyyttään tunnun epäonnistuneeni vaikka olenkin reippaasti miinuksella.
Olen täyttänyt vatsaani vedellä aika paljon tänään. Huomenna uimaan.