Katselin tänään häntä, jota pyysin ulos ( eli M.)
Ja hän huomasi sen, heh..
Tosin minua taas tuijotteli exäni, argh...

Tänään en syönyt aamulla mitään koska ei ollut mitään syötävää.
Koulussa söin salaattia, otin lautaselle myös lohen palan mutta loppujen lopuksi en voinut syödä sitäkään. Muussasin, pyörittelin lautasella ja heitin pois.
Myöhemmin kun puhuin siitä niin kaveri sanoi että hänestä se oli iso pala, hmm. Nojoo, ehkäpä niin...Parempi vain etten syönyt.
Ruokapöydässä mietin että olen sitten vaikka M:n takia syömättä, että olisin laiha sit joskus.

Himassa sitten söin sitä Uncle benin kastiketta, tosin rupesin katumaan sitä heti sen jälkeen kun avasin sen. Otin sieltä vain ne kasvikset ja heitin itse kastikkeen pois.
Olen siis tänään syönyt varmaan 350 kcal.. + kaksi omenaa.. eli varman 450. Tosin olen ''treenaillut'' pitkin iltaa, erilaisia liikkeitä ja venytyksiä.
Käsitykseni siitä, että jos en syö aamulla haittaisi koettani, osottautui vääräksi, en ollut lainkaan häiriintynyt siitä vaan ennemminkin todella tarkka kokeessa. Koe meni siis upeasti ja aloitan tänään lukemaan ruotsia.
En tainnut mainita että treenasin yhden videon avulla n. 30 min, sellaista tanssia ja hassuja liikkeitä jossa tosiaan tuli hiki. Hm, no ei se varmaan paljoakaan kuluttanut.

Olen miettinyt tämän illan herra M:ää. Mitä teen, olen epätoivoinen... He's so sweet(y).
Fallen in love -again. Vaikka miljoonasti aina vannon etten tule enää ikinä ihastumaan lukuisten pettymysten jälkeen. Onkohan tämäkin nyt sitten taas yksi niistä :'< ties monta joudun vielä kestämään.
Sanotaan että monta epäonnistumista yhteen epäonnistumiseen. Monta se on - minun  tapauksessani? En kestä kauaa enää.
Ehkä sitten saan huomion kun olen 10 kiloa laihempi. Toivotaan näin.
Yritän juoda mahdollisimman paljon sekä liikkua ja lukea kokeisiin. Tässä tavoite. Onko liian epärealistinen? Ei tietääkseni, eriasia jos tuo pitäisi toteuttaa 2 viikossa. Noh, minulla on aikaa vähän päälle 2 viikkoa, hrrr. (Koska tulee joulu ja haluan olla silloin laihempi) Voih. No on se 5 kiloakin jotain jos onnistun nyt sen edes laihduttamaan.

Aamulla näin ylimmät kylkiluuni - laihistelematta. (KAMALA pömppömaha.) Hyi, inhoan. Olin niin iloinen siitä että ne näkyivät edes vähän. Lisäksi solistuut ovat kamalan kovat ja tuntuvat - vaan ei näy. Haluan että se näkyy niin selvästi että ! Ei rajaa...
Sairailla ihmisillä on sairaat halut mutta ei tämä nyt niin sairasta ole jos haluan näyttää kehoni rajat. En tahdo olla enää tällainen iso kasa.