Tulin lenkiltä. Join teetä.
Lounaaksi söin vähän makaronilaatikkoa, hmm, 300kcal? Ja mandariinin, 40kcal.
Olen ehkä hilkulla nyt että olen nollilla.
Myöhemmin menen tapaamaan ystävääni, tuossa tunnin päästä.
Siihen mennessä vedän pienet voimistelut ja rupean suunittelemaan vaatetusta.
Tuo sai olla muuten ainoa ateria tänään, yritän syödä pakottamalla itseni, niin, että en menisi kauhean pahasti ainakaan säästöliekille. Tätä menoa en menekään mutta en myöskään laihdu...
Pitää lukea tänään vielä muutamiin kokeisiin, voi perse..

Rupesin eilen muuten ajattelemaan, milloin oikeastaan tämä alkoi, joten voinko kutsua itseäni ''wnb'' pro-anaksi?
Totuuden mukaisesti ajatukset tulivat kuvioihin jo 6. luokalla. Olen siis ollut näiden ajatusten kanssa jo monta vuotta.
Kasiluokalla terkka sanoi minua lihavaksi, ainakin koin sen niin: "Paino on... ihan ok.. kunhan se ei nouse niin on hyvä." Loukkaannuin.
Rupesin laihduttamaan entistä enemmän.
Hm, perkele. Mihin olen päätynyt, en mihinkään. Pakko, nyt on pakko saada paino alas.

Kun tulin ystäväpojaltani kylästä, hehheh... Niin rupesin heti laittamaan porukoille ruokaa, eli kaikkia tortilla aineksia (jauheliha, kana, paprikat, tomaatti, jäävuorisalaatti.)
Ja jätin itse pohjan pois, tsekkasin kanan kaloripitoisuuden (140kcal/100g) ja yhdessä paketissa oli 400g.
Otin vähän kanaa ja jauhelihaa (sitä ei olisi pitänyt...)sitten tomaattia, paprikaa, salaattia ja sipulia. Kasviksilla / vihanneksilla ei väliä mutta ehkä lihat olisi voinut jättää sittenkin pois.
Hmm, kyllä tuosta varmaan 500-600kcal tuli? Argh. :P Noh, jos yhtään pitää paikkansa se, että tulinen ruoka kiihdyttää aineenvaihduntaa niin sittenhän tämän pitäisi käydä ylikierroksilla, heh. Päälle join n. 5dl vettä.

Kohta aion treenailla... Kun olin siellä L'n luona (pojalla) niin olimme eilen jutelleet minun pakkomielteestäni, sekä hänen eräästä ongelmastaan. Sitten hän kysyi: mistä kohtaa olen muka läski? Ja vastasin että vatsasta ja jaloista ja kaikkialta.
Sitten hän rupesi puremaan minua joka paikasta ja sitten kiusasimme vain toisiamme.
Hän töksäytti yhtäkkiä että hänellä on ollut ikävä tätä yhteistä hengailua, noh, kieltämättä siellä on aina kivaa :D Katsoimme siinä samalla leffaa...
Hän ei oikeasti välitä, hän vain.. pitää yhteisestä ajastamme? Hänellä on todella oudot käsitykset välittämisestä, pitämisestä ja kaipuusta. Sanoinkin sen hänelle ja hän myönsi :D Hah..
No mutta, takaisin treenaamaan..!...lääkkeitä...

XX